اطلاعیه شماره 2: ثبت نام نهایی و پرداخت هزینه همایش متقاضیان تایید شده همایش دهم (1396)

ثبت نام نهایی و پرداخت هزینه برای متقاضیان تایید شده، برای حضور در همایش

چاپ چکیده مقالات پذیرفته شده در کتابچه همایش، منوط به ثبت نام افراد در همایش و ارائه پوستر یا سخنرانی به همایش می باشد. (در بخش ارائه پوستر در صورتی که قادر به شرکت نیستید، میتواند در طی مراحل ثبت نام نام نماینده خود را وارد کنید تا از طرف شما پوستر را به همایش ارائه دهد)
فرمت پوستر: افرادی که مقالات آنها بعنوان پوستر برگزیده شده، می بایست فرمت پوستر طراحی شده توسط دبیرخانه همایش را از طریق سایت و کانال همایش دانلود نموده و چکیده مقالات خود را مطابق دستور العمل، در فرمت قرار داده و پرینت گرفته و صبح روز همایش، در جایگاه نصب پوسترها در محل برگزاری همایش نصب نمایند. فرمت پوستر همایش 50 در 70 سانتی متر میباشد و میتوانید فایل را و از اینجا دانلود و دستورالعمل فرمت را مطالعه کنید

ثبت نام نهایی: ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان کلیه پنل ها در سایت بلافاصله بعد از پایان اعلام نتایج خواهد بود و کلیه متقاضیانی که مقاله آنها پذیرفته شده است لازم است ثبت نام کنند و کد پیگیری دریافت کنند.
?صدور کارت: بعد از ثبت نام متقاضیان تایید شده، برای آنها کارت صادر خواهد شد و در روز همایش با در دست داشتن کارت شناسایی عکس دار میتوانند نسبت به دریافت کارت همایش اقدام کنند. ( لازم نیست متقاضیان کارت رو خودشون پرینت بگیرند)
?صدور معرفی نامه  برای مراکز یا دانشگاه ها برای مرخصی گرفتن و حضور در همایش: با توجه به این که کارت همایش در روز همایش داده میشود . آن دسته از پژوهشگرانی که میخواهند در همایش حضور پیدا کنند و نیاز به نامه معرفی نامه  یا تایید مقاله از طرف همایش را دارند تا بتوانند مرخصی بگیرند از محل کار یا تحصیل، میتوانند برای صدور معرفی نامه به این لینک مراجعه کنند

ثبت نام کارگاه ها: برای ثبت نام در کارگاه ها محدودیتی وجود ندارد و طبق ظرفیت خواهد بود. ثبت نام در کارگاه ها بعد مشخص شدن برنامه قطعی آنها خواهد بود و از طریق سایت و کانال تلگرام همایش اعلام خواهد شد.

ثبت نام آزاد: کسانی که مایل به ثبت نام و شرکت آزاد در همایش و دریافت گواهی حضور در همایش می باشند، می توانند تا تاریخ 97/۲/15 از طریق سایت همایش اقدام به ثبت نام نمایند، که هزینه شرکت در همایش به صورت آزاد، بابت حضور در جلسات سخنرانی، دریافت پک همایش، CD راهنمای همایش و خلاصه مقالات و پذیرایی میان وعده و ناهار و همچنین دریافت گواهی حضور در همایش  مبلغ ۳۰  هزار تومان  می باشد.


?هزینه ثبت نامهزینه ثبت نام طبق آخرین تخفیف های اعمال شده در اینجا قابل مشاهده است.


??? تعدد مقالات: در صورتی که چندین مقاله دارید لازم نیست چند بار هزینه پرداخت کنید. و با یک ثبت نام میتوانید مشخصات همه مقالات خود را ثبت ، و نسبت به صدور کارت اقدام بفرمایید.


 صدور گواهی  و چاپ مقالهدر صورتی مقالات چاپ میشوند و صدور گواهی میشود که مقاله حتما به صورت پوستر یا سخنرانی به همایش ارائه شود و سرپرست مقاله یا نمایندگان در سایت ثبت نام و پرداخت هزینه کنند. برای هر مقاله فقط یک گواهی صادر میشود و در صورت تعدد نویسندگان، فقط نام سایرین در گواهی ذکر خواهد شد و چند گواهی صادر نخواهد شد.


? ??  تعداد نویسندگان و حضور همه اعضا: در صورتی که یک مقاله چند نویسنده داره و همه نویسندگان قصد حضور در همایش را دارند. لازم است هر کدام از نویسندگان با کد پیگیری مقاله تایید شده به صورت جدا گانه ثبت نام کنند. در غیر این صورت، حضور ثبت نام نشدگان غیرممکن است.


اسکان: برای رفاه حال دانشجویان سایر استان های کشور، به تعداد محدود اسکان  برای روز 19 و 20 اردیبهشت ماه پیش بینی شده است. هرینه اسکان هر شب با غذا 25.000 تومان میباشد. ( لازم به ذکر است با توجه به کم بود ظرفیت اسکان ، خواهشمند است فقط و فقط در صورت ضرورت، نسبت به درخواست اسکان اقدام بفرمایید)

?محل اسکان آقایان: مجتمع دانشجویی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق) واقع در تقاطع خیایان شهید مفتح و طالقانی ( روبروی ایستگاه متروی طالقانی) هزینه اسکان با غذا هر شب 25 هزار تومان میباشد.

?محل اسکان بانوان: مجتمع خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ( واقع در تقاطع نیایش _ ولیعصر)هزینه اسکان با غذا هر شب  25 هزار تومان میباشد.

?کد پیگیری: لازم است در طول مراحل پر کردم فرم، کد پیگیری مقالات تایید شده را وارد کنید. در صورتی که مقاله خود را به صورت ایمیل ارسال کردید و کد پیگیری ندارید از  کد روبرو استفاده کنید (9999999999)

مدت زمان همایش: زمان همایش یک روز خواهد بود . از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه تا ساعت 18 بعد از ظهر همایش ادامه خواهد داشت. ( برنامه دقیق همایش به زودی روی سایت قرار میگیرد)

? در صورت وجود هر گونه ابهام یا سوال، با بخش پشتیبانی آنلاین سایت در ارتباط باشید.
?محل برگزاری همایش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خواهد بود
? اطلاعات بیشتر و برنامه پنل همایش در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد

???مهلت ثبت نام: مهلت ثبت نام تا 15 اردیبهشت ماه 1396 خواهد بود (این زمان فعلا تمدید نخواهد شد)

?روش پرداخت هزینه ها: پرداخت هزینه های همایش (صدور کارت، غذا، اسکان و…)  از طریق سایت همایش و به صورت اینترنتی و از طریق فرم زیر انجام می شود.

قبل از ثبت نام، خواندن کلیه نکات بالا الزامی است. در غیر اینصورت اشتباهات پذیرفته نخواهد شد.
 

65 thoughts on “اطلاعیه شماره 2: ثبت نام نهایی و پرداخت هزینه همایش متقاضیان تایید شده همایش دهم (1396)”

  1. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید اگر بلیط برگشت برای ۲۱ام داشته باشیم ، برای ۲۰ ام شب اسکان هست؟

    1. سلام
      محل برگزاری همایش: سالن امام خمینی ، دانشکده پزشکی ، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی میباشد
      لوکیشن محل در انتهای صقحه صفحه اول سایت قابل مشاهده است
      موفق باشید

      1. سلام مگه همایش در دانشکده بهداشت نیست؟؟؟لوکیشن که میگه دانشکده بهداشت؟

        1. سلام
          خیر . همایش در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) در دانشکده پزشکی برگذار میشود .
          فاصله دانشکده پزشکی تا دانشکده بهداشت 300 متره

  2. صدور کارت کی نجام میشه ؟ من برای محل کارم باید کارت رو نشون بدم تا ماموریت بگیرم

    1. سلام صدور کارت از طرف دبیرخانه صورت میگیرد و صبح روز همایش به شما تحویل می شود
      موفق باشید

  3. برای گرفتن ماموریت از محل کارمون نیاز هست چیزی دستمون باشه مثل دعوت نامه یا کارت شرکت در خلصه تا ماموریت بهمن بدن لطفا” راهنمایی بفرمایید

  4. سلام روز خوش
    من امکان حضور در همایش ندارم آیا می تونم ثبت نام نهایی لنجام بدم بعد از همایش مدارک و پذیرش برام پست بشه؟

    1. سلام. این امکان وجود نداره اما اگر یک نمایده از سمت خودتون داشته باشید با در دست داشتن کارت شما می توانند مقاله را ارائه دهند و مدارک به ایشان تحویل می گردد.

    2. سلام
      ارائه پوستر توسط متقاضی به همایش الزامی است. در غیر این صورت گواهی صادر نخواهد شد.
      میتوانید یک نفر از متقاضیان یا دوستان را به عنوان نماینده جهت ارائه پوستر به همایش معرفی کنید .
      فیلد لازم در فرم ثبت نام نهایی موجود است.
      موفق باشید

  5. سلام و خسته نباشید
    ببخشید مقاله من به شکل سخنرانی پذیرفته شده و تمایل به چاپ مقاله ندارم آیا بازهم نیاز به ارسال فول تکس مقاله هست؟
    اگر قصد استفاده از امکانات را نداشته باشیم ایا بازهم نیاز به واریز هزینه ثبت نام هست؟

    1. با سلام. بله نیاز است. برای شرکت در همایش باید حتما ثبت نام کنید. در صورتی که نمی خواهید مقاله را ارائه دهید حتما انصراف خود را به دبیرخانه همایش ایمیل کنید.

  6. سلام.وقت بخیر و خسته نباشید.مقاله من پذیرفته شده است .اگر من از اسکان همایش استفاده کنم آیا روز همایش از مجتمع خوابگاهی برای رفتن به دانشکده پزشکی سرویس از سوی همای هماهنگ شده است؟

  7. با سلام
    من امروز ثبت نام کردم ثبت نام نهایی هم به ایمیلم ارسال شده اما هزینه ای که پرداخت کردم به حسابم برگشت خورده نمیدونم خطا کجاست لطفا راهنمایی بفرمایید.

  8. با سلام. اگر در موقع ثبت نام ،اسم شخص دیگری را برای ارائه بنویسم ولی بعدا تصمیم بگیرم خودم برای ارائه حاضر شوم ایا اشکالی دارد ؟؟ با تشکر

    1. سلام
      در صورتی که احتمال میدهید که خودتان نمیتوانید حضور پیدا کنید، پیشنهاد میشود در فرم ثبت نام نهایی ، فیلد معرفی نماینده را انتخاب کنید.
      در نهایت هر شما یا نماینده هر کدام مقدور شد، میتوانید خضور پیدا کنید (البته نه هر دو)

  9. سلام من در همایش شرکت کرده و هزینه از حسابم کسر شد و ایمیلی با کد تراکنش و تایید ثبت نام دریافت کردم ولی چند دقیقه بعد ایمیلی تحت عنوان اینکه از ثبت نام انصرذاف دادم دریافت کردم در حالیکه بنده انصراف ندادم مشکل کجاست لطفا راهنمایی بفرمایید

    1. سلام
      پرداخت شما با موفقیت صورت گرفته است .
      ایمیل تایید پرداخت مجددا برای شما ارسال گردید

    1. با سلام.
      با دبیرخانه در ارتباط باشید و این مسئله را درخواست کنید. در حل حاضر این مسئله در حال انجام است.

  10. سلام
    من و دوستم یک مقاله مشترک داشتیم که اکسپت شده و موقع ثبت نام جفتمون هم به عنوان ارائه دهنده ثبت نام کردیم با هزینه 35000
    ولی گویا باید یک نفرمون به عنوان آزاد و یکی به عنوان ارائه دهنده اصلی ثبت نام می کرد.حالا تکلیف ما چیه و باید پی کار کرد؟با تشکر

    1. سلام
      برای هر مقاله حداقل حضور یک نفر الزامی است. اما در صورتی که شما مایل به حضور همرا با سایر نویسندگان هستید، میباید سایر نویسندگان هم مثل شما به صورت جدا گانه ثبت نام کنند (ثبت نام تایید شدگان نه آزاد) به صورتی که سایر نویسنده ها هم موقع پر کردن فرم باید کد پیگیری مقاله تایید شده را به نام خودشون هم وارد کنند
      ثبت نام آزاد برای سایرین است. دوست شما باید ثبت نام نهایی را مثل شما انجام دهند.
      موفق باشید .

  11. یا اینکه درکارگاههایی که برگزار میکنید شرکت کرده و گواهی صادر کنید؟

  12. با سلام
    امتیازی هم برای دندانپزشکان در نظر گرفته شده؟؟اگه بله چند امتیاز؟؟

  13. سلام من برای حضور آزاد که می خواستم ثبت نام کنم اطلاعات رو وارد میکنم ولی هیچ گرینه ای برای واریز وجه نشون نمیده درحالی که برای سازمانها وادارات وپژوهشگران نشون میده
    لطفا راهنمایی فرمایید

    1. سلام
      به احتمال زیاد استان محل تحصیل خود را اشتباه وارد میکنید . مجددا امتحان کنید
      فیلد ها به اطلاعات غلط حساس هستند.
      موفق باشید.

  14. سلام وقت بخیر. من برای همایش ثبت نام کردم وهزینه شرکت در همایش را پرداخت کردم ولی برای اسکان رزور نکردم، میخواستم بدونم برای رزرو اسکان چیکار کنم؟

    1. سلام
      اطلاعات خود و روز های درخواستی خود را به ایمیل BSBMU93@GMAIL.COM ازسال کنید . و بعد از دریافت پیام تایید مشکلی نخواهید داشت
      هزینه خوابگاه رو هم در روز همایش پرداخت کنید.
      موفق باشید

  15. سلام
    برای فرمت پوستر فقط فایل خام را قرار دادید. فونت و سایز فونت و فاصله خط و این چیزا مهم نیست؟؟
    من چون اولین پوستری هس که ارائه میدم میخواستم ببینم دقیقا چکیده ای که فرستاده شده باید توی پوستر بیاد؟؟
    (البته بجز قسمت نتایج و یافته ها که میشه نمودار و جدول بیاریم)

    1. سلام
      اصل مقالتون رو خلاصه کنید مهمترین بخش ها رو بزنید. با نمودار و جدول.
      تمپلت داخل سایت و کانال هست.
      فونت b zar و سایز دست خودتون که نمای پوستر خالی نمونه یا فشرده نشه. تنظیم کنید
      موفق باشید

  16. سلام من میخواستم ببینم ثبت نام شدم یا نه؟چون هیچ ایمیلی برام نیومد.اما هزینه را پرداختم.

    1. سلام
      ثبت نام شما با موفقیت صورت گرفته است.
      و ایمیل تایید پرداخت برای شما ارسال شد.

  17. سلام
    یه سوال داشتم اینکه مقاله من برای پوستر پذیرش شده اسم فرد ارائه دهنده رو کجا باید وارد کنم؟

  18. سلام
    من در پرداخت هزینه ثبت نام مشکل دارم لطفا راهنمایی بفرمایید. به چه صورتی انجام میشود.
    با تشکر

  19. سلام
    مهلت ثبت نام اوناییکه مقاله پذرفته شده دارن هم میشه لطف کنید تمدیدکنید؟

  20. سلام من مقاله ام پذیرفته شده ولی موفق نشدم ثبت نام کنم.
    الان میتونم ثبت نام کنم؟

    1. سلام
      ثبت نام آزاد و ثبت نام کارگاه ها تا تاریخ 18 اردیبهشت تمدید شده است

  21. سلام من مقاله ام پذیرفته شده ولی موفق نشدم ثبت نام کنم.
    الان میتونم ثبت نام کنم؟

  22. با سلام
    اینجانب قبل از دهم برای شرکت در همایش ثبت نام کردم و هزینه دو شب را پرداخت نموده ام حالا تصمیم گرفتم یک شب ساکن باشم یعنی فقط چهارشنبه شب در خوابگاه باشم میخوام بپرسم آیا هزینه یک شب برگشت داده میشه یا نه؟

    1. سلام
      اسم شما از لیست چهارشنبه حذف شد.
      هزینه را حضوری در روز همایش دریافت کنید.

  23. سلام.
    گواهی ها کی تحویل داده میشه،ممکنه بعد از اتمام هر پنل گواهی هاش داده بشه؟؟

  24. با سلام .تو رو خدا جوابمو بديد. من هزينه دو شب رو پرداخت كردم ولي دو شب در خوابگاه ساكن نشدم ميخوام بپرسم هزينه چطوري به حسابم برگشت ميخوره؟؟؟قبلا پرسيدم گفتيد جواب داديد من پاسخي دريافت نكردم. باتشكر

  25. با سلام .با توجه به اینکه اینجانب میخوام هزینه پوستر رو از دانشگاه بگیرم دانشگاه از من رسید ثبت نام میخواد گویا اینکه به جیمیل
    سایر دوستانم رسید ثبت نام ارسال شده ولی به من ارسال نشده .میشه رسید ثبت نام یا حالا هرچیزی که دانشگاه قبول کنه که هزینه پوستر رو بهم بده به جیمیلم بفرستید.با تشکر ممنون از اینکه پاسخگوی ما هستید

    1. سلام
      لطفا با شماره دبیر همایش تماس بگیرید.
      شماره ایشون براتون ایمیل شده است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *