دانلود قالب بخش طراحی پوستر همایش دهم (1396)

طراحی پوسترها باید در قالب زیر باشد و اندازه آنها باید طبق استاندارد همایش (عرض:50 سانتی متر _ طول: 70 سانتی متر) طراحی و چاپ گردد

چاپ پوستر به عهده خود متقاضی می باشد و نوع چاپ باید روی کاغذ معمولی یا مقوا و رنگی باشد.
برای نوع چاپ، پیشنهاد میشود که پلات لمینت بگیرید.
بعد از چاپ پوستر، پژوهشگر یا نماینده معرفی شده موظف است اصل پوستر را در روز همایش تحویل دهد.

محدودیتی در سایز فونت و نوع فونت پوستر وجود ندارد.
شما میتوانید هر یک از پسوند های زیر دانلود کنید و اطلاعات خود را جایگذاری کنید.

(در صورتی که از فایل قالب پوستر با پسوند پاورپوینت استفاده میکنید باید بعد اتمام کار خروجی PDF بگیرید و برای چاپ اقدام کنید)
برای دریافت قالب پوستر با پسوند PPTX (پاورپوینت) اینجا کلیک کنید 
برای دریافت قالب پوستر با پسوند jpg اینجا کلیک کنید

برای دریافت قالب پوستر با پسوند png اینجا کلیک کنید

در عکس زیر نمومه طراحی شده را میتوانید مشاهده کنید

14 thoughts on “دانلود قالب بخش طراحی پوستر همایش دهم (1396)”

  1. با سلام فرمت ارسالی پوسترشما با اندازه ای که روی پوستر یعنی عرض 50 طول 70 همخوانی ندارد.

  2. سلام ببخشید من دوباره سوال میکنم یعنی پوستر باید بصورتlandscpe باشد چون من با همان اندازه وفرمت شما برای چاپ فرستادم بصورت portrat چاپ کرده اند

  3. با سلام فرمت ارسالی شما روی پاورپوینت بصورت portritاست آیا باید پوستر های بصورت landscapeچاپ شود؟؟؟؟؟؟ من از فرمت شما استفاده کردم وبرای چاپ فرستادم بصورت portrait چاپ شده است.

  4. در مورد پوستر لطفا همکاری کنید نوسینده ها چطور اسمشون نوشته بشه و نویسنده مسئول رو چطور مشخص کنیم ؟؟؟
    مثلا ما که مقاله مون 3 تا نویسنده داره چطور باید وابستگی سازمانی خودمون رو توی یک سطر نشون بدیم ؟؟؟

    1. با سلام
      تمام چیزهایی که لازم است در پوستر بیاورید. فضای کافی برای اینکار دارید.

  5. با سلام و وقت بخیر خدمت شما خانم مهندس پنجعلی و عرض خسته نباشید خدمت عوامل اجرایی و علمی همایش
    ابتدا نقدی نسبت به همایش و سپس چند سوال خدمتتان داشتم:
    اولا از لحاظ فضا برای این تعداد حضار هم سالن و هم آمفی تاتر در حد نصاب نبود و بهتر بود مکان دیگری را انتخاب میکردید تا همایش به نحو بهتری انجام میشد. ثانیا زمان همایش برای این تعداد پنل و مقالات پوستر شده بنظر کم بود.
    و اما سوالات:
    1- کتابچه خلاصه مقالات چه زمانی بر روی سایت قرار می گیرد؟
    2- در گواهی های ارائه شده نام نویسنده مسئول به چه دلیل مشخص نشده بود؟
    3- طبق فرموده خودتان قرار بود مقالات پذیرفته شده(پوستر و سخنرانی) در سیویلیکا هم نمایه گردد، آیا بدین صورت خواهد بود یا خیر؟

    1. با سلام و احترام
      ضمن تشکر از نظر لطف شما، نقد شما بجا است و متاسفانه اشکالاتی در لحظه های آخر قبل از برگزاری همایش رخ داد گروه را مجبور به انتخاب این محل نمود.
      با این حال تعداد پذیرش شده مقالات با توجه به کل مقالات ارسالی بیشتر از حد انتظار هم بوده است. (ریجکشن ریت مقالات حدود 30% بوده است)
      کتابچه مقالات آماده است و پس از اصلاحات جزئی بر روی سایت قرار خواهد گرفت. پیش بینی بنده برای روز حداکثر شنبه می باشد.
      مقالات طبق وعده قبلی بر سیویلیکا نمایه خواهند شد.
      با تقدیم احترام مجدد

  6. با سلام و عرض ادب. خانم دکتر ضمن خسته نباشید و قبولی طاعات بنده پنج مقاله خدمتتون ارسال نمودم . قبول هم شده و هزینه ها رو پرداخت هم کرده بودم .روزهمایش گواهی هاش آماده نبوده ندادید. بنده چطورمی تونم گواهی ها رو بگیرم . با تشکر.رضا خشک دامن کارشناس ارشد مهندسی بهداشت حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

    1. سلام
      لطفا با شماره دبیر همایش تماس بگیرید.
      شماره ایشون براتون ایمیل شده است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *