راهنما و فرم ارسال چکیده مقالات همایش دهم (1396)

راهنما و فرم ارسال چکیده مقالات به دهمین همایش کشوری تازه های علوم بهداشتی

ضمن تشکر از انتخاب همایش تازه های علوم بهداشتی، لطفاً چگیده مقالات علمی خود را با توجه به نکات و راهنماهای درج شده در سایت ارسال فرمایید. لازم به ذکر است تنها چکیده مقالاتی که از طریق سایت ثبت و دریافت شده اند برای داوری ارسال خواهند شد. لذا در زمان ارسال به این مسئله توجه نمایید.

شرایط عمومی چکیده مقالات ارسالی:

  1. چکیده مقالات ارسالی می بایست بر اساس چهارچوب (فرمت) نگارش مقالات که در همین سایت قرار گرفته است تنظیم شود.
    دانلود فرمت ارسال چکیده مقالات مروری دانلود فرمت ارسال چکیده مقالات اصیل/علمی – پژوهشی
  2. در مرحله اول داوری مقالات، فقط چکیده مقالات طبق فرمت های همایش، از طریق سایت دریافت میشود و سپس بعد از تایید نهایی و مشخص شدن نوع ارائه مقاله  (پوستر و سخنرانی) در همایش، از طرف دبیرخانه همایش به شما در خصوص ارسال اصل مقاله اطلاع داده میشود. (پس لازم نیست اصل مقاله ازطریق سایت ارسال شود)
  3.  ،  نکته: چکیده مقاله در قالب 250 تا 500 کلمه پذیرفته می شود. لذا در هنگام تنظیم چکیده مقالات به این نکته توجه نمایید.
  4. مقالات ارسالی باید حاصل از نتایج یک پژوهش علمی (مقالات اصیل) یا یک مطالعه سیستماتیک در متون (مقالات مروری) در حوزه های مختلف علوم بهداشتی و مبتنی بر محورهای همایش تنظیم شوند.
  5. مقالات باید منتج از جدیدترین یافته های علمی مروری یا پژوهشی باشند. لذا نتایج مقالاتی که از نظر زمانی منقضی هستند باعث عدم پذیرش مقالات خواهد شد.
  6. رضایت از درج نویسنده یا نویسندگان و نیز مسائل مربوط به حقوق معنوی مطالعه بر عهده فرد ارسال کننده مقاله می باشد و دبیرخانه همایش در این زمینه مسئولیتی ندارد.
  7. صحت و اعتبار نتایج درج شده در مقاله در فرآیند داوری مشخص شده و مسئولیت آن با نویسنده مسئول می باشد. همچنین در صورت نیاز نویسنده باید آمادگی ارسال فایل کامل مقاله شامل متن اصلی، جداول، نمودار ها و اشکال را داشته باشد.
  8. نگارش ادبی چکیده مقالات می بایست بر اساس زبان فارسی و صحیح باشد. لازم به ذکر است رعایت اصول نگارشی از جمله علائم نگارش و نیز تنظیم فونت ها و اعداد فارسی (به خصوص اعداد اعشاری) بر طبق راهنما در امتیاز داوری نهایی مقاله تاثیر گذار می باشد.
  9. ارسال همزمان یک مقاله برای سایر مجلات و کنفرانس ها بلامانع است. با این حال در صورت پذیرش مقاله در یک مجله یا کنفرانس، امکان ارائه آن در همایش تازه های علوم بهداشتی از بین رفته و نویسنده مسئول می بایست، انصراف از ارائه را در اولین فرصت پیش از اعلام نهایی نتایج داوری به دبیرخانه اطلاع دهد. در غیر این صورت مسئولیت عواقب عدم اطلاع رسانی و مالکیت معنوی تنها با نویسنده/نویسندگان می باشد.
  10. لازم به ذکر است برای اینکه فرم ثبت نام برای شما باز شود حتما باید ابتدا با یوزر و پسورد خود وارد سایت شوید. به صورتی که نام کاربری شما بالای سایت نمایش داده شود. سپس از طریق لینک زیر اقدام به ارسال مقاله کنید. ( اگر در سایت ثبت نام نکردید و یا میخواهید وارد سایت شوید اینجا کلیک کنید)


سایر نکات در خصوص ارسال چکیده مقاله:

  1. برای ارسال چکیده مقاله باید به آدرس سایت ihcs.bsbmu.ir مراجعه نموده و پس از ثبت نام و تأئید حساب کاربری (از طریق لینک ارسالی به ایمیل نویسنده) به فرم ثبت مقاله دسترسی نمایید. (درصورتی که حساب کاربری شما فعال نشد باید منتظر تایید حساب کاربری از طرف مدیر سایت باشید)
  2. در فرم ارسال چکیده مقالات لازم است اطلاعات ضروری به درستی ثبت گردد. در صورتی که اطلاعات ضروری ناقص باشند، با نظر دبیر علمی مقاله از فرآیند داوری خارج و حذف می گردد.
  3. نویسندگان مهلت دارند تا پایان تاریخ اعلام شده برای ارسال مقالات، از 1 تا 5 مقاله را در سامانه به ثبت رسانند، نتایج داوری مقالات از طریق صفحه مشاهده نتایج داوری بعد از ورود به حساب کاربری قابل مشاهده است. لازم به ذکر است تمام مراحل داوری مقالات به صورت بی نام صورت می گیرد.
  4. نویسندگان می توانند با استفاده از حساب کاربری در بخش پیگیری مقاله خود؛ در خصوص هر یک از مقالات ارسالی مستقیماً با دبیر علمی مکاتبه نمایند و پاسخ خود را دریافت نمایند. همچین در بخش نظرات سایت میتوانند سوالات خود را مطرح کنند.
  5. به منظور پاسخ دهی هر چه سریع تر به سوالات شما بزرگواران، بخش آنلاین و ارتباط مستقیم با دبیرخانه را در سمت راست و پایین سایت اضافه کردیم تا به راحتی سوالات خود را بپرسید.
  6. نویسندگان پس از تائید ارسال مقاله، می توانند مراحل داوری و نظرات کمیته علمی همایش در خصوص مقاله خود را از طریق سایت، در بخش مشاهده نتایج داوری پیگیری نمایند.
  7. نویسندگانی که مقالات آنها به صورت پوستر پذیرفته شده، می توانند فرمت پوستر را از سایت همایش دریافت و بر اساس آن مقاله را تنظیم (شامل جداول و گراف های مهم) و برای ارائه در همایش چاپ نمایند. لازم به ذکر است گواهی ارائه پوستر تنها به نویسندگانی داده می شود که هزینه شرکت در همایش را پرداخت و در روز همایش مقاله خود را ارائه نموده باشند.
  8. نویسندگانی که به عنوان سخنران پذیرفته می شوند باید اسلایدهای ارائه خود را در قالب اسلایدهای همایش تنظیم کرده (فرمت از طریق سایت قابل دریافت می باشد) و یک هفته قبل برای دبیرخانه ارسال نمایند.
  9. نویسندگان محترم در صورت انصراف ارائه سخنرانی می بایست حداقل یک هفته قبل از برگزاری، مسئله را به دبیرخانه اطلاع رسانی کنند.

* در نهایت افرادی که تمایل دارند به عنوان داور در همایش همکاری نمایند، می توانند رزومه علمی (شامل تعداد مقالات چاپ شده، تجربه داوری مقالات در ژورنال های معتبر، همایش های قبلی و یا گواهی شرکت در کارگاه داوری مقالات) و اطلاعات تماس خود را به ایمیل همایش (ihsc.bsbmu@gmail.com) ارسال نمایند تا بر حسب نظرات اعضای کمیته علمی نتیجه به آنها اعلام گردد.

 

2 thoughts on “راهنما و فرم ارسال چکیده مقالات همایش دهم (1396)”

  1. سلام. تو رو خدا سوالمو جواب بدید منتظرم. رسید ثبت نام میخوام که هزینه پوستر رو از دانشگاه بگیرم هیچ چیزی که اثبات کنه پول رو واریز کردم ندارم دانشگاه هم ازم رسید ثبت نام رو میخواد .گویا پیامی به جیمیل ارسال میشده ولی هیچ پیامی به جیمیل من ارسال نشده.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *